Přidali jsme do jarního výprodeje více než 40+ bestsellerů! Objevte celou nabídku zde.

Reklamace a vrácení


Nárok na odstoupení od 
kupní smlouvy

Dle zákona má každý nakupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od přijetí zboží. Po uplynutí této lhůty již na vaši reklamaci, bohužel, nemusíme brát zřetel. 

Upozornění: Výjimku tvoří řemínky s potiskem na zakázku. U těchto řemínků není možné vrácení bez udání důvodu, resp. vrácení z důvodu jiného nežli zjevné vady řemínku či potisku.


Vrácení části objednávky

V případě vrácení části objednávky si vyhrazujeme právo na uhrazení nákladů na dopravu z tvé strany a vrácení dárku přidaného k objednávce, pokud vám podle nové hodnoty objednávky nenáleží zmíněná doprava zdarma nebo dárek. V případě, že dárek nebude vrácen, bude vratná částka ponížená o hodnotu dárku.

V případě vrácení zboží (nikoli reklamace z vadného plnění apod.) si prodávající vyhrazuje právo na účtování dopravného zpět od příjemce k odesílateli. Výše tohoto poplatku je 59 Kč (zbytek dopravného je hrazena z účtu ECOMEX Trade s.r.o.) a bude odečtena od částky, která bude uhrazena plátci.

 

Reklamace

Pozor! V případě, že chcete reklamovat vadný kus, napište nám na info@yourapple.cz a počkejte na naši odpověď.

Neposílejte tedy prosím zboží zpět bez naší zpětné odpovědi.


Výměna zboží

Rádi vám vaše zboží u nás vyměníme. Chápeme, že ne vždy člověk trefí přesně to, co chce. V rámci zjednodušení bychom vás však rádi poprosili, abychom to udělali následovně:

1) Zašlete nám prosím zboží zpět přes Zásilkovnu. Zkrátka jako klasické vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

2) Vytvořte si svoji novou objednávku a my vám ji hned pošleme. 
 

Platba za dopravu při výměně zboží

V případě pochybení z naší strany platíme celou dopravu tam i zpět samozřejmě my, yourApple.cz. V případě pochybení zákazníka jsme nuceni z provozních důvodů účtovat částku 59 Kč, která slouží jako částečná úhrada námi vynaložených nákladů za dopravu. Zbylou část dopravného hradíme my.


Formulář k vrácení či reklamaci zboží

Pro uplatnění reklamace či vrácení zboží vyplňte, prosím, následující formulář (stažení zde), ten potom vyplněný přiložte do obálky.


Jak poslat zboží přes Zásilkovnu?

Pro zaslání zboží stačí následovat těchto 5 kroků:

1) Zabalit zboží do obálky či jiného přepravního materiálu,

2) do obálky prosím vlož vyplněný formulář (stažení zde) - usnadní nám to práci,

3) odnést zboží na Zásilkovnu,

4) pro odeslání zboží stačí na Zásilkovně říct náš identifikační kód pro zaslání - 98626185, 

5) toť vše! Zásilkovna si už vše sama přebere a připraví pro odeslání.


Obchodní podmínky pro další informace naleznete zde.

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: